Tuesday, July 13, 2010

Σούλα η Λονδινιάτισσα

Αν θα πεις τα μυστικά σου ρε φίλε να τα πεις στην γλώσσα σου έννεν?

Καμιά φορα λαλώ τα τζαι στα αγγλικά (δηλαδη αμαν με κόψει καμιά συναδέλφισσα μου depressed τζαι ρωτήσει με τι έχω)...σπουρτώ.. εν αντέχω να μεν της πω. Αν τζαι πάντα έθελα να μπορώ να 'μαι ο cool  ο τύπος της μυστήριας γκόμενας who keeps herself to herself..αλλα εν είμαι..τι να κάμουμε?

Τελοσπάντων, βασικά εχτές ήρτα πίσω από διακοπές και όπως εξηγούσα και στον M κατά την διάρκεια του ταξιδιού, τις πιο βαθιές και καινοτομικές μου σκέψεις κάμνω τες πάντα μες τα αεροπλάνα..εμπνέουν με  όπως πολύ λίγοι άλλοι τόποι.

Παλια ενέπνεε με και το παράθυρο του δωματίου μου στο πατρικό μου στην Κύπρο. Άναφκα το τσιαρούι μου και το incense stick μου για να ξεγελάσω τον παπά μου (την μάνα μου εν την ξεγελάς με το τίποτε ...εν της φεύκει τίποτε τζείντης γεναίκας αλλά i guess γι΄αυτό και απέκτησε την φανταστική ικανοόητα του να μπορεί απλά to live with it...σε περαιτέρω blog τούτα..) τζαι τελοσπάντων έκαμνα βαθυστόχαστες σκέψεις που τότε εφαίνουνταν μου διανοόυμενες και τωρά αντιλαμβάνουμαι πως ήταν μαλλον φαντασμένες...

Μεγαλώνοντας, οι βαθύστοχαστες, groundbreaking σκεψεις έρκουνται μου όλο και λιγότερο συχνά. Δυσκολεύκουμαι να βάλω τις σκέψεις μου σε τάξη και να αντιληφθώ που το πάει το μυαλό μου..

Αλλά μες τα αεροπλάνα άμαν τες εγκλωβίσω επιτέλους κάμποσα χιλιομετρα μακριά που την γη επιτέλους ενωνουνται τα κομμάτια του πάζλ του μυαλού μου και έρκουνται μου οι ιδέες... οι brilliant ιδέες όπως να δημιουργήσω αδερφάκι της Σούλλας της Λονδρέζας ( http://soullalondon.blogspot.com/ ) τζαι να φκάλω ούλλα μου τα άπλυτα (also known as οι διανοούμενες φαντασμένες ιδέες μου) στην φόρα..

H Soulla in London ήταν πανω απ' ολα υποκρίτιρια..έπαιζε μου το τάχα πως την κόφτει το Λονδίνο και καθε δκιο τζαι τρείς αθυμάτουν να κλαμουριστει τζαι λιο πως επεθύμησε την χώρα της..

Εννά επιμείνω στην Σούλλα την Λονδρέζα! Εν θα την ξαπολύσω ετσι στα κρύα του λουτρού..αν μη τι άλλο τον σκοπό της του να μου θυμζίει να αγαπώ το Λονδίνο επληρούσε τον η καημένη..

Αλλά θα δημιουργήσω το αρφούι της το Κυπριακό να αναλύσω τις υπόλοιπες μου ανησυχίες που εν πιο universal..(globalisation φίλε)..Τα μυστικά της Σουλλας είναι international blog το οποίο άλλωστε είναι και reflected στην bi-lingual μορφή του!

Μετά που τούντον εμετό σκέψεων και αντιδραστικών αισθημάτων υπόσχομαι να επιστρέψω σύντομα με ενα σωρό μυστικά..

Αλλά προς το παρών σας αφήνω να πάω να δκιανευτώ στο Λονδίνο το δικό μου και της Σούλλας...

2 comments:

  1. kalws thn...
    kalo to kolpo me ta 2 xronia! enna to dokimasw.Peritton oti akouw akrivws tes idies erwthseis. Alla emena synodeuountai tziai pou ena "ate korh, pareta tous tziai ela pisw"

    ReplyDelete
  2. PB ευχαριστώ για το comment! Να το δοκιμάσεις! Πε τρία χρόνια πέρκι σου αντέξει παραπάνω εσένα!

    ReplyDelete