Friday, August 13, 2010

Η Σούλλα μουρμουρά


Γίνεται όποιου εμίλησα σήμερα να είναι η τελευταία του μέρα στο γραφείο; να επακκέταρε ήδη τα πράγματα του και να φεύγει απόψε για διακοπές; Και που να φανταστείς πως αποφεύγω να μιλώ με οποιοδήποτε που ξέρω πως εν διακοπές! Έλεος πλέον..


Οι γονείς μου εν στο χωριό με την αδερφούλλα μου την μικρή την τόση δα (που περνώ την ούλλους τζι ούλλους 12 μήνες) και τον φίλο της. Το πρωί κάθονται κάτω που το κλίμα και πίνουν τον καφέ τους, τα απογεύματα παν θάλασσα και όταν έρθουν  πίσω τρων καρπούζι και τις νύχτες παν τζαι τρων το ψαρούι τους, παν βόλτα μες το χωριό, τρων λουκουμάδες κε λοιπά καλοκαιρινά πράγματα. Ο αδερφος μου εν Κρήτη με φίλους. Οι φίλες μου εν ΟΥΛΛΕΣ  Μύκονο τζαι στέλλουν μου καθόλου παρηγορηματικα μηνύματα του τύπου "wish you were here.."! Τζαι γώ wish I were there ρε γαμώ το..Φτάνει πλέον!


Ενω εγώ? Κλασσικά κάθομαι σ' ενα γραφείο σε μια γκρίζα πόλη με γκρίζους ανθρώπους να με περικυκλώνουν!

Εν λέω εννα φύω και εγώ σε μια ευλοημένη βδομάδα.. .αλλα μέχρι τότε..ΜΟΥΡΜΟΥΡΩ!!

No comments:

Post a Comment