Tuesday, April 22, 2014

Forgive and forget?

Στη σειρά "The Hills" η Lauren σε καποια φάση λέει μια τρομερή ατάκα της φιλενάδας της που την επλήγωσε πολλά. I want to forgive you and I want to forget you..

'Εχω φιλενάδες που με επληγώσαν..έχει μια φιλενάδα που την λατρεύκω επειδή παρόλο που με επλήγωσε she found her way back into my good books..ένη ξέρω πως ακριβώς (ξέρω η αλήθκεια) αλλα εννέν μια συγκεκριμένη πράξη εν το γεγονός πως down the line έκαμε να να νιώσω loved..

Έχω ένα issue με την αδιαφορία..συνήθως ασχολούμαι πολλά με τις φίλες μου..κόφτει με για τζείνες..εν μισές αρφούες μου..πληγώνουμε πολλά άμαν τζείνες αδιαφορύν.. I am needy..ξέρω το τζαι γω ξέρουν το τζαι τζείνες..οπόταν άμαν με έχουν χεσμένη, άμαν μου μιλήσουν άσχημα..άμα εν πολλααα εγωίστριες, αμαν με κάμνουν exclude..παίρνω τα!

Σιωπώ..συγχωρώ τες..προσπαθώ να τες καταλάβω ..αλλά ρε παιδκιά τι κερδίζετε με το να ασχολείστε τοοοοόσο πολλά με τον εαυτό σας..με τα δικά σας...εγώ πάντα σκέφτουμαι να τις κάμω include..να κάμω ό,τι μπορώ to support them..να ζήσω μαζί τους τες χαρές τζαι τες λύπες τους..νιώθω τες χαρές τους..νιώθω τζαι τες λύπες τους..κλαίω αμαν κάτι εν τους πάει καλα..χαίρομαι αμαν μου λεν κανένα καλό νεο..

Εν θέλω να παρεξηγηθώ .. έννεν πως θέλω να τα κάμνουμε ούλλα συνέχεια μαζί...ούτε καν να με πιάνουν τηλέφωνο κάθε βδομάδα να δουν αν ζώ..απλά να έχουν λίο την έννοια μου..ή άλλη επιλογή βέβαια είναι να σταματήσω και 'γω να ασχολούμαι μαζί τους..and where would that take us..να ζει ο καθένας την ζωή του μοναξιασμένα..give a little man..give a little..επειδή αλλιώς εννά 'χω τζαι 'γω ενα Lauren moment τζαι να σας σύρω ενα  I want to forgive you and I want to forget you..να τραβήσω την γραμμούα μου τζαι κανί..

No comments:

Post a Comment