Thursday, December 4, 2014

Interesting People

'Εχω να εξομολογηθώ κάτι...εβαρέθηκα λίο να διαβάζω, να ακούω και να συζητώ βλακείες! Έχω ανάγκη να διαβάζω και να ακούω πράγματα καινούρια, να μαθάινω, να σκέφτομαι..


Prime example του να ασχολείσαι με βλακείες: οι συγγραφείς των κυπριακών ειδήσεων..ειλικρινά τωρά..σκέφτονται και γράφουν ή απλά γράφουν..εγώ πάντως μπορεί να διαβάσω άρθρο δύο σελίδες..να βρω τουλάχιστο τρία typos, 75 συντομογραφίες οι οποίες δεν είναι defined (πού να ξέρω εγω η φτωχή ξενιτεμένη τι σημαίνουν ούλλα τούτα) and above all.. five minutes later όταν έχω διαβάσει ολόκληρο το άρθρο, αντιλαμβάνομαι πως βασικά εν έλεε τίποτε, εν εξήγησε τίποτε, εν έμαθα τίποτε..no value added που λεν τζαι οι Άγγλοι..
Άλλο παράδειγμα..ατομα που δεν ασχολούνται με τι συμβαίνει γύρω τους..τζαι 'γω ενεκάτσιασα τους ούλλους..αντιλαμβάνομαι..εν ούλλοι dodgy βολεμένοι and so on and so forth..αλλά εν θα τους δώσω τζαι carte blanche να συνεχίσουν επειδή sorry αλλά το να μεν μαθαίνεις τι γίνεται γύρω σου και να μην σε ενδιαφέρει βασικά εξισούται με το να σηκώνεις τα χέρια ψηλά τζαι να λαλείς it's OK κάμετε ό,τι θέλετε..εγώ βαρκόυμαι να ασχοληθώ καν να μάθω τι παίζει..

Έν λέω να μεν κουτσομπολεύκεις με τες φίλες σου και να ασχολείσαι με τα κοπελούθκια σου, ούτε να μην βλέπεις σαχλές ταινίες και dansing for you, ούτε πως δεν δικαιούσαι να περνάς ωραία (επβάλλεται!)! Αλλά ούτε τζαι να κάμνεις μόνο τούτα..add some value..είτε με το να δημιουργήσεις μια άποψη, είτε με το να προσφέρεις κάτι στον συνάνθρωπο σου, είτε με το να ασχολείσαι με κάποιο project which by some way makes things better..η τελοσπάντων με το να μου μιλάς για κάτι ενδιαφέρον, να μου μάθεις κάτι..να αναλύσουμε ένα θέμα που μας απασχολεί και τους δύο..

Τέλοσπάντων .. αλλόπως περνώ σοβαρή φάση..πρόσφατα επέρασα και it's all about enjoying life and having fun φάση..αλλά εν γίνεται σαν κοινωνία, σαν άτομα να είμαστε εντελώς ανεύ ουσίας...we can at least be kind..και για να είμαστε kind..πρέπει να ξέρουμε τι γίνεται γύρω μας...

No comments:

Post a Comment